close

 

Photobucket


10 years have passed.
It may be a long time,but to me,it seems short.
I can still remember our first performance clearly.
I thought my heart was going to burst.
What's this?
Am I sweating?
I never thought I would be nervous.
No.I will be nervous,if I am all along.

I can smile because of you.
I exist because of all of you.
Yes,we make each other complete.

Don't be hurt,Hyesung.
Don't be ill,Miwoo.
Take your time,I'm okey.
I want to make jokes with you,Junjin.
Andy,I love your shirt!
Dongwan,I like your hair style.
Thanks,guys.

Whatever they say,
we will be Shinhwa forever util we die,and even after we die.
The miracle will start now.

Can you pass me my gun?


十年已經過去了,對於別人來說十年或許是一段很長的時光,
但是對我來說,真的感覺好短

即使是這樣蒙上我的眼睛,我仍然清晰地記得我們最初的成功和成名,
真的是心臟瞬間都要爆裂的那種感覺

這是什麼?我在緊張地流汗嗎? 我從來不認為我會緊張
不對,如果讓我像現在這樣一個人,我的確會出汗的

切,這幫傢伙!
好吧,的確是因為你們在這裏我才能這笑
真的是因為你們我才在這裏

作為一個組合,我們在各自SOLO的部分能夠經常遇到真的很不錯
不要再受傷了 HYESUNG
不要再生病了 MINWOO
慢慢來也是可以的
我想和你開個玩笑 JUNJIN
ANDY 我喜歡你今天的襯衫
DONGWAN 我喜歡你的髮型
謝謝你們這群傢伙

不管別人說什麼 我們永遠都是神話,直到我們死為止!
不是,是我們到死都是神話!
神話現在 才剛剛開始

喂,把我的槍給我~

 

 

哭~~~ 艾利,可以不要讓我哭嗎?

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yourme 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()