close

 

 

Change The World - Babyface & Eric Clapton

 

written by Tommy Sims, Gordon Kennedy, Wayne Kirkpatrick (1996)
originally performed by Eric Clapton
also performed by Babyface Featuring Eric Clapton

If I could reach the stars
Pull one down for you
Shine it on my heart
So you could see the truth
That this love I have inside
Is everything it seems
But for now I find
It's only in my dreams

That I can change the world
I would be the sunlight in your universe
You would think my love was really something good
Baby if I could change the world

And if I could be king
Even for a day
I'd take you as my queen
I'd have it no other way
And our love would rule
In this kingdom we have made
'Til then I'd be a fool
Wishing for the day


如果我能觸碰星辰
我會為你摘下一顆
讓它照亮我的心
好讓你能看見真相
那就是我心裏的這份愛
好像就已是全部
但現在我所要找的
只存在於我的夢中

要是我能改變這世界
我會成為你宇宙中的陽光
你會覺得我的愛是真的很棒
寶貝 如果我能改變這世界

如果我是國王
就算只當一天的國王
我會要你當我的王后
而我們的愛會統治
統治這屬於我們的國度
直到我成為傻瓜
期盼著那一天

 

某人要在演唱會上唱的歌~~~
哈哈~ 想要當國王啊!!!

 


 

2008.10.18 Concert in Seoul       Change the world

FR : S-line

↑ 注意最後要唱end的哪一句,表青整個好可愛  

 

演唱會上唱了3首英文歌,最喜歡的是這首,一直就很喜歡這首歌,聽了弼教唱是另一種特別的感覺,前面剛開始的時候弼教的聲音好像沒有開,開始的幾個高音沒有很順,不過唱到後來就順多了,這就是之前官網上提到“阿咖盃拉”表演方式是吧!!

是這樣比較起來,日文,英文,中文(?),韓文,我還是喜歡弼教哥哥唱韓文歌曲,至於為什麼?大家應該都心裡有數吧! XDDD

 

上面的自拍中間被剪接了,貼個完整的音樂檔.... ><
雖然聲音有點虛遠的感覺,但至少是完整版。



arrow
arrow
    全站熱搜

    yourme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()